Gemensamma lokaler

Klubbrum

Som medlem kan du hyra klubbrummet som finns i hus 238. Du disponerar då befintlig köksutrustning samt diskmaskin, kyl/frys, mikro samt värmeplattor.

Bastu

Bastun finns för medlemmar innanför klubblokalen i hus 238. Där finns även toalett, 2 duschar, omklädningsrum samt en liten sitthörna.

Hobbyrum

Hobbyrummet i hus 238 är utrustat med arbetsbänk och skruvstäd. Där finns möjlighet för medlemmarna att snickra och måla.

Gästlägenhet

Gästlägenheten i hus 236 disponeras av medlemmarna för anhörigas besök. Lägenheten har bäddutrustning för 4 personer. Till lägenheten hör toalett med dusch samt pentry med köksutrustning, kyl, kaffebryggare och mikro.

Tvättstugor

Det finns tvättstugor i varje hus med 2 st tvättmaskiner, torktumlare samt torkskåp.

Grovsoprum

Grovsoprummet är beläget utanför hus 234. I varje hus finns möjlighet att kasta hushållssopor i sopnedkasten. Utanför entréerna i yttre soprum finns möjlighet att slänga tidningar samt matavfall. Dessutom finns det en återvinningsstation vid Banvägen.

Hjärtstartare

Hjärtstartaren finns uppsatt i entrén i hus 234.

Cykelförråd

Det finns cykelförråd i samtliga hus.